Caprice

Appetizer Experience

Aperitiboa, kalitatezko jaki zatitxoak dastatzeko aukera ematen digun bazkaldu aurreko momentu magikoa. Euskal Herriko Kantauriko Hegaluzea eta Antxoak eta Ibarrako Piparrak ardo on batez lagunduta, adibidez, Txakolina. Ondo errotutako usadioa da, Europako hegoaldeko ohitura gastronomikoaren parte dena.

Denbora, espazioa eta esperientziak partekatzera gonbidatzen gaituen tradizioa. Europako herrialde, hiri, herri eta gune askotako nortasunaren elementu erakusgarri bihurtu da aperitiboa.

Lagun artean egoteko, deskonektatzeko eta egunerokotasunetik ihes egiteko modua, gosea egiten dugun bitartean.

Gauza berriak dastatzeko momentu bikaina eta baita era informalean, araurik gabe, bakoitzak bere erara, usainekin, zaporeekin eta sentsazioekin esperimentatzekoa. Azken helburua kalitatezko gastronomiaz gozatzea da.

Caprice

CAPRICE programa Europako kulturatik eta tradiziotik datozen kalitatezko elikadura produktu hauek munduko beste eremu batzuetan ezagutzera ematea helburu duen esperientzia da.

Kasu honetan, Amerikako Estatu Batuetara eta Japoniara gerturatu nahi dugu aperitibo gisa kontsumitu eta gozatu daitezken lau produktutako sorta.

Horretarako, AEBko eta Japoniako merkataritza eragileei zuzendutako honako ekintza hauek garatuko dira hurrengo hiru urtetan.

Japonia

2019

  • Misio komertzial zuzena Tokion: showroom, showcooking eta dastatze-uztartzea
  • Business afaria Tokion
  • Alderantzizko misioa Euskal Herrian, Japoniatik etorritako bisitariekin
  • Euskal eta japoniar sukaldaritzen arteko fusioko 30 errezetako liburua argitaratzea

2020

  • Wine&Gourmet Japan azokan parte hartzea
  • Business afaria Tokion
  • Alderantzizko misio komertziala

2021

  • Foodex Japan azokan parte hartzea
  • Business afaria Tokion
  • Alderantzizko misio komertziala
  • Errezeta liburua berriro editatzea

AEB

2019

  • New Yorkeko Fancy Food Summer Azokan parte hartzea
  • Business afaria New Yorken

2020

  • San Diegoko NGA ekitaldian parte hartzea
  • Misio komertzial zuzena New Yorken: showroom, showcooking eta dastatzea
  • Profesionalentzako prestakuntza New Yorken
  • Alderantzizko misioa Euskal Herrian, AEBtik etorritako bisitariekin
  • Misio komertzial zuzena Miamin
  • Profesionalentzako prestakuntza Miamin

2021

  • Alderantzizko misio komertziala
  • San Frantziskoko Fancy Food Winter Azokan parte hartzea
  • Business afaria
logotipo Enjoy it is from Europe logotipo campaign financed with ad from the European Union logotipos denominaciones Txakoli logotipos conserveras y Hazi

Komunikazio elementu honen edukia autorearen iritzia baino ez da eta erantzukizun guztia autoreari berari dagokio.
Europako Batzordeak ez du bere gain hartuko bertan dagoen informazioaren erabileratik eratorritako erantzukizunik.